5/16/2015

Cherry Blossom Thank You Card~Faber Castell Guest Design Team

Hi, there! Today I want to share with you sneak peaks of my card as Faber-Castell Guest Design Team. I have made a cherry blossom thank you card using Gelatos® Colors 15ct:PASTELS and Texture Gems™ Ice.  If you would like to see how I created it, just check Faber-Castell Design Memory Craft blog.

今日はFaber-Castell Design Memory Craftの新しいGelatosをご紹介します。Gelatos® Colors 15ct:PASTELS!パステルのとても可愛いカラーが勢揃いです。マカロンカラーとも言われるほど、とっても美味しそうな色です!ちょっと季節的に遅くなりましたが、桜の花びらを作りました。


そして、もう1つTexture Gems™ Ice!スワールを描いてみました。透明なので分かりづらいですが、パステルカラーをさらに柔らかくみせるイメージで使ってみました。


詳細は Faber-Castell Design Memory Craft のブログをご覧下さい。

ご覧頂きありがとうございました。
Thanks so much for stopping by today.

No comments:

Post a Comment

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...